სილაბუსის
სავარაუდო
ფორმის
ინსტრუქცია
|
კომპონენტი
|
ინსტრუქცია
|
1
|
მასწავლებლის
სახელი,
გვარი
და
საკონტაქტო
ინფორმაცია
|
|
2
|
სასწავლო
საგნის
სახელწოდება
|
|
3
|
სწავლების
კლასი
|
|
4
|
სასწავლო
საგნის
ხანგრძლივობა
და
საათების
რაოდენობა
|
|
5
|
სასწავლო
კურსის
ზოგადი
აღწერ
|
მიუთითეთ
სასწავლო
კურსის
სპეციფიკა,
თავისებურებანი,
ადგილი
სკოლის
სასწავლო
გეგმაში.
|
6
|
სასწავლო
საგნის
სტატუსი
მოცემულ
კლასში
|
მიუთითეთ
სასწავლო
კურსის
სტატუსი
-
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით
გათვალისწინებული/გაუთვალისწინებელი
საგნები
|
7
|
სასწავლო
საგნის
მიზანი
|
აღწერეთ
სასწავლო
კურსის
მიზნები,
რომლის ფორმულირებისას უნდა დაეყრდნოთ
ეროვნული
სასწავლო
გეგმის
საგნობრივ
სტანდარტს;
|
8
|
ძირითადი
თემები
|
მიუთითეთ
ის ძირითადი თემები, რომელთა
გავლასაც
აპირებთ წლის განმავლობაში.
|
9
|
სასწავლო
საგნის ამოცანები
|
მიუთითეთ
ის ნაბიჯები, რომლებიც უნდაგადაიდგას მიზნის მისაღწევად
|
10
|
სასწავლო
საგნის
აუცილებელი
საბაზისო
კომპეტენციები
|
მოსწავლეთა
არსებული ცოდნა და
გამოცდილება,
რომელიც აუცილებელია ახალი ცოდნის დასაუფლებლად.
|
11
|
კურსის
ორგანიზაცია
11.1.
საკლასო მენეჯმენტის
ხერხები
11.2.
მეცადინეობის
ფორმები;
11.3.
სწავლების მეთოდები
|
ამ
ნაწილში დეტალურად აღწერეთ სასწავლო
კურსში
გამოყენებული ორგანიზაციული
ხერხები
(მაგ. ჯგუფური, ინდივიდუალური...)
მეცადინეობის
ფორმებში იგულისხმება
(ლექციური,
სემინარული, ლაბორატორიული
და
სხვ.)
სწავლების
მეთოდებში იგულისხმება -
სოკრატული,
დიდაქტიკური, პრობლემაზე
ორიენტირებული,
კეთებით და სხვ
|
12
|
რესურსები
მოსწავლის
და
მასწავლებლის
სახელმძღვანელო,
დამხმარე
ლიტერატურა,
თვალსაჩინოება,
ტექნიკური
საშუალებები,
ინტერნეტსაიტები,
ადამიანური
რესურსები.
|
მიუთითეთ
ნებისმიერი სახის რესურსი,
რომლის
საფუძველზეც კურსი ისწავლება.
სახელმძღვანელოებს,
დამხმარე ლიტერატურას
მიუთითეთ
ავტორი, გამომცემლობა, გამოცემის
წელი
და ადგილი.
|
13
|
მისაღწევი
შედეგები და
კომპეტენციები
|
შედეგები
უნდა იყოს კონკრეტული და
გაზომვადი.
შედეგში უნდა აისახოს ცოდნა,
უნარ-ჩვევები
და დამოკიდებულებები,რომელსაც მოსწავლე აითვისებს კურსის
გავლის
შემდეგ. სასურველია, თუ ცალ-ცალკე
გამოყოფილი
იქნება საგნობრივი და ზოგადი
კომპეტენციები.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий