კათედრის ხელმძღვანელი ირინა ზაქარეიშვილი

კათედრის ხელმძღვანელი  ირინა ზაქარეიშვილი
კათედრის ხელმძღვანელი ირინა ზაქარეიშვილი

четверг, 19 сентября 2013 г.

სილაბუსის სავარაუდო ფორმის ინსტრუქცია

 სილაბუსის სავარაუდო ფორმის ინსტრუქცია

კომპონენტი
ინსტრუქცია
1
მასწავლებლის სახელი,
გვარი და საკონტაქტო
ინფორმაცია

2
სასწავლო საგნის
სახელწოდება

3
სწავლების კლასი

4
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა და საათების
რაოდენობა

5
სასწავლო კურსის ზოგადი
აღწერ
მიუთითეთ სასწავლო კურსის სპეციფიკა,
თავისებურებანი, ადგილი სკოლის სასწავლო
გეგმაში.
6
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
მიუთითეთ სასწავლო კურსის სტატუსი -
ეროვნული სასწავლო გეგმით
გათვალისწინებული/გაუთვალისწინებელი
საგნები
7
სასწავლო საგნის მიზანი
აღწერეთ სასწავლო კურსის მიზნები, რომლის  ფორმულირებისას უნდა დაეყრდნოთ ეროვნული
სასწავლო გეგმის საგნობრივ სტანდარტს;
8
ძირითადი თემები
მიუთითეთ ის ძირითადი თემები, რომელთა
გავლასაც აპირებთ წლის განმავლობაში.
9
სასწავლო საგნის ამოცანები
მიუთითეთ ის ნაბიჯები, რომლებიც უნდაგადაიდგას მიზნის მისაღწევად
10
სასწავლო საგნის
აუცილებელი საბაზისო
კომპეტენციები
მოსწავლეთა არსებული ცოდნა და
გამოცდილება, რომელიც აუცილებელია ახალი   ცოდნის დასაუფლებლად.
11
კურსის ორგანიზაცია
11.1. საკლასო მენეჯმენტის
ხერხები


11.2. მეცადინეობის
ფორმები;


11.3. სწავლების მეთოდები
ამ ნაწილში დეტალურად აღწერეთ სასწავლო
კურსში გამოყენებული ორგანიზაციული
ხერხები (მაგ. ჯგუფური, ინდივიდუალური...)

მეცადინეობის ფორმებში იგულისხმება
(ლექციური, სემინარული, ლაბორატორიული
და სხვ.)

სწავლების მეთოდებში იგულისხმება -
სოკრატული, დიდაქტიკური, პრობლემაზე
ორიენტირებული, კეთებით და სხვ
12
რესურსები
მოსწავლის და
მასწავლებლის
სახელმძღვანელო, დამხმარე
ლიტერატურა,
თვალსაჩინოება, ტექნიკური
საშუალებები,
ინტერნეტსაიტები,
ადამიანური რესურსები.
მიუთითეთ ნებისმიერი სახის რესურსი,
რომლის საფუძველზეც კურსი ისწავლება.
სახელმძღვანელოებს, დამხმარე ლიტერატურას
მიუთითეთ ავტორი, გამომცემლობა, გამოცემის
წელი და ადგილი.
13
მისაღწევი შედეგები და
კომპეტენციები
შედეგები უნდა იყოს კონკრეტული და
გაზომვადი. შედეგში უნდა აისახოს ცოდნა,
უნარ-ჩვევები დდამოკიდებულებები,რომელსაც მოსწავლე აითვისებს კურსის
გავლის შემდეგ. სასურველია, თუ ცალ-ცალკე
გამოყოფილი იქნება საგნობრივი და ზოგადი
კომპეტენციები.


Комментариев нет: